In opdracht voor een tattoo de Oldehove maken.

Geplaatst op

Dankzij Ray Dutch Van Old Dutch Tattoo Parlor te Leeuwarden, kreeg ik een leuke opdracht binnen. Kun je de Oldehove maken voor mij, want een klant wil die op de bovenarm getatoeëerd hebben. Oke ik heb dan nog nooit een gebouw in mijn leven getekend, maar ga dan natuurlijk de uitdaging aan. En met groot succes mag ik wel zeggen. Aankomende vrijdag word deze gezet, en ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Thanks Ray…

Ray---Oldehove-klaarwebsite

Geef een reactie

